HARAP DAN SEDIA MAKLUM

HARAP DAN SEDIA MAKLUM |  بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم. Assalammualaikum wbt. Kalau lakukan sesuatu yang melibatkan hukum.. Kita langgar kerana memang betul-betul tidak tahu hukumnya.. itu dimaafkan tetapi selepas itu kena belajar dan ambil tahu. Manakala kita tahu akan sesuatu hukum pada setiap perbuatan namun sengaja lakukan.. itu lain pula kisahnya. Kita sama-sama belajar dan perbaiki diri. InshaAllah boleh dan belum terlewat. PC pun tidak terkecuali.

Belum terlewat untuk memulakan perubahan. Memulakan sesuatu yang baru itu lebih mudah berbanding lakukan perubahan diskala semuanya sudah terbiasa dan telah menjadi darah daging. Satu yang perlu dilalui adalah cerita silam yang mungkin sahaja diungkit kembali.

Harap dan sedia maklum. Kecil bukan bererti boleh diremehkan. Besar tidak semestinya ditatang dan dijulang. Banyak perkara perlu diambil tahu, simpan, ingat dan praktikkan.. tidak terkecuali juga ada perkara yang tidak bak perlu diingat untuk kita lebih berjaga-jaga.. dannnnnnn.. asingkan terus perkara yang tidak baik dalam kehidupan kita sejauhnya kalau ianya boleh merosakkan apa yang sememangnya sudah cukup baik dan cantik.

related image
Harap Dan Sedia Maklum | Gambar Google

Tinta Perdu Cinta ❤
HARAP DAN SEDIA MAKLUM
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Terbaru Lebih lama