SANTAI TAPI SAMPAI

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SANTAI TAPI SAMPAI | Memilih kata-kata yang mudah difahami dan selesa dipendengaran itu sukar. Kadang terlalu mudah dan biasa menjadi orang beranggapan bukan apa-apa. Boleh jadi tiada ertinya.

Barangkali ada yang tidak suka santai sangat.. Tapi bagi PC  zaman sekarang.. Melakukan sesuatu cara santai itu sebenarnya lebih mudah untuk kita mendekati dan didekati. InshaAllah.

Menanggung beban fikiran dan perasaan satu yang berat dan sarat. Justeru mengapa pendekatan santai salah satu solusi meredakan pelbagai rasa yang bercelaru hingga terjebak ke situasi keliru. Macam main-main tapi ada isinya. Macam gurau senda tapi ada pengisian disebaliknya.

Santai tapi sampai.. Tak kiralah ketika berlisan biasa.. Atau sedang mahu berkongsi dan menyampaikan sesuatu juga..atau boleh jadi juga semasa melakukan tindakkan.. Kalau boleh dan bersesuaian apa salahnya lakukan dengan santai tapi sampai.

Biarpun santai andai dari hati.. InshaAllah ke hati juga sampainya.

related image
Santai Tapi Sampai | Gambar Google
Jom santai ronda-ronda.. muhasabah diri mendekati alam

Tinta Perdu Cinta ❤
Santai Tapi Sampai 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

Catat Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama