Terjamin Kualitinya Dijamin Menyenangkan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

TERJAMIN KUALITINYA DIJAMIN MENYENANGKAN |Sikap jujur menjadi salah satu alasan buat hati manusia terpaut untuk percaya.Ya,jujur.Kejujuran itu melenturkan rasa yang ada.Satu akhlak yang baik.Alhamdulillah.Namun begitu mesti berhati-hati untuk terus jujur kerana ada sahaja yang sangat senang hati mengambil kesempatan atas kejujuran orang lain juga.Allahuakbar.

Kalau sikap jujur pun dah boleh buat orang lain berasa senang hati dengan kita apatah lagi kalau ditambah dengan sikap-sikap baik yang lainnya tanpa ada niat yang terselindung.Alhamdulillah sangat-sangatkan.

Sebaik-baiknya orang.Dia tetap sahaja manusia biasa yang sedang belajar untuk tidak mencampurkan dosa dan pahala..salah dan benar.Tetap sahaja bila-bila masa boleh melakukan khilaf juga.Boleh jadi sebanyak mana ilmunya sebanyak itu juga pincangnya dan tidak mustahil yang hanya sejengkal pengetahuannya seluas langit kebaikkannya.

Terjamin kualitinya dijamin menyenangkan untuk kita ikuti dan jadikan panduan adalah Al Quran.

Diturunkan Al-Quran ini, dengan tidak ada sebarang syak padanya, dari Tuhan yang memelihara dan mentadbirkan sekalian alam
(As-Sajdah 32:2)

AL QURAN ITU BAHASA PALING INDAH YANG MENJADI KOMPAS DAN ACUAN TERBAIK

Sekian.

sama-sama mencari redha Allah swt

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama