Basah Dan Kering Air Mata Di Dunia

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

BASAH DAN KERING AIR MATA DI DUNIA.Spanjang menjalani kehidupan ini tidak terkira rasanya berapa jumlah menitiskan air mata.Air mata kesedihanlah terutamanya.Kerana air mata kesedihan sangat mendalam kesannya pada diri kita.Sakitnya.Lukanya.Mungkin ada yang tegar hatinya tidak mahu dan tidak suka meangis walau hati merintih dan fikiran berkecamuk,namun itu semua menjadi satu terapi meringankan beban perasaan yang ditanggung.

Basah Dan Kering Air Mata Di Dunia
Basah Dan Kering Air Mata Di Dunia

Kalau hari ini dan hari-hari sebelumnya serta akan datang kita banyak tangisi apa yang dilalui dan perlu ditempuhi,itu lebih baik.Seperti air mata yang tidak pernah habis biar setelah kering bergitu juga kasih sayang dan rahmat Allah SWT kepada kita yang sentiasa sabar.

Sekian.


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Syukurlah Allah kuniakan airmata agar mampu meluahkan rasa yang terpendam. Bayangkan kalau tak boleh menangis, seaolah-olahnya ada batu besar duduk dalam dada menghalang nafas kita.

    BalasPadam
  2. Lepas menagis sepuasnya baharulah kita akan berasa sedikit lega.

    BalasPadam
  3. uncle masa muda kedekut air mata... dah tua ni macam ada kelonggaran pulak... hehehe

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama