Cukup Mendongak Kerana Allah

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

CUKUP MENDONGAK KERANA ALLAH.Syukur atas setiap nikmat.Besua lagi kita dengan hari Jumaat indah moga keberkatannya kita semua rasai dan betul-betul hargai.Menadah tangan.Meminta-minta berulangkali jangan jemu jangan bosan jangan berputus asa.Jangan!.

Menadah tangn.Memandang ke atas.Mendonggaklah.Kerana daripada posisi mana sekalipun kita meminta dan menadah tangan Allah SWT sentiasa berada diposisi paling atas dan melihat dari kedudukkannya.Waima kita berdoa ketika sedang bersujud sekalipun..berbisiknya dibumi kedengaranya hingga ke langit paling tingga hingga ke Arasy.Allahu.

Cukup Mendongak Kerana Allah
Cukup Mendongak Kerana Allah

Sedia maklum Allah telah banyak membuktikan kekuasaanNYA.Memperlihatkan tanda-tanda kewujudanNYA.Menerangkan banyak akibat dan nikmat dalam kitab Al Quran juga namun terkadang manusia masih lagi tidak mahu memahami,masih lagi cuba berdalih itu dan ini.Mengapa?

Hebat kita dengan izin Allah.Mampu kita dengan kehendak Allah.Semuanya atas kun fa yakun daripada Allah SWT.Kita hamba,cukup mendongak kerana Allah.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Salam jumaat..

    By the way sha dah tukar domain baru..nnt mnta tlg add/edit ya dari www.opzzpinky.my --> www.opzzpinky.com tq

    BalasPadam
  2. sentiasa berdoa kpd Allah sama ada semasa senang mahu pun susah....

    BalasPadam
  3. salam jumaat PC, hebat manusia kerana aibnya di tutup allah swt itu sahaja kan :(

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum.. Terima kasih ats perkongsian yang membuka minda ini.

    BalasPadam
  5. Terima kasih untuk perkongsian ini

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama