Kebaikkan Tetap Berpenghujung Nikmat

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

KEBAIKKAN TETAP BERPENGHUJUNG NIKMAT.Cantik cuaca.Alhamdulillah.Apa lagi yang boleh diterjemahkan dengan kata-kata selain rasa bersykur yang teramat sangat.Salam Jumaat semua.

Kebaikkan Tetap Berpenghujung Nikmat
Kebaikkan Tetap Berpenghujung Nikmat

Tidak semua orang cinta untuk lakukan kebaikkan tapi semua dan ramai orang mengharapkan sebanyak-banyaknya kebaikkan mendatangi mereka.Aneh bukan.Tapi itulah hakikat.Tidak melakukan kebaikkan tapi jangan melakukan kejahatan atau keburukkan.Tidak melakukan keburukkan atau kejahatan itu juga satu kebaikkan.Mudah dan ringkaskan.

Tidak semestinya yang besar dan selalu ditunjukkan atau dilakukan baru digelar kebaikkan,walau cuma sekali dan kecil,kalau itu kebaikkan tetap dinilai kebaikkannya.Allah tahu.Kebaikkan itu tetap sahaja berpenghujung nikmat kepada sesiapa pun dan di mana pun juga.Jangan bersedih hati.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya.



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama