Header Ads

Dua Ratus Dua Belas Hari Telah Berlalu Salam Ogos

DUA RATUS DUA BELAS HARI TELAH BERLALU SALAM OGOSبِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم Assalammualaikum wbt. Alhamdulillah. Salam Ogos untuk semua. Dah masuk bulan kemerdekaan negara kita. MasyaAllah. Syukur kita masih lagi diberi nikmat bernafas di muka bumi Allah SWT yang indah ini. Dua ratus dua belas hari telah berlalu dan telah kita semua lewati dengan pelbagi kisah. Warna-warni. Berliku. Dan ada bermacam rasa. 

Berganjak bulan kelapan di tahun 2021, bererti berbaki empat bulan lagi kita semua berada di tahun ini inshaAllah dengan izinNYA, tentu talah banyak apa yang direncana berjaya dilaksanakan dengan baik atau mungkin dalam usaha mencapai visi dan misi. Tak kisahlah, apa pun teruskalah usaha dan jangan lelah berdoa. Minta lagi dan lagi. 

jangan patah semanagat kalau apa yang diusahakan kurang menjadi, jangan terlalu berbangga juga kalau apa yang diusahakan berjaya dan lancar kerana semuanya ada sisi ujian yang berbeza dan mesti berhati-hati. Sesiapa pun, kalau Allah nak beri nikmat sekelip mata dan kalau Allah nak terik nikmat pun sekelip mata.

Dua Ratus Dua Belas Hari Telah Berlalu Salam Ogos

Belum terlambat pun untuk lebih perbaiki apa yang dirasakan kurang memuaskan. Bukankah setiap hari adalah proses pembelajaran untuk kita semua dan sesiapa sahaja.

Salam Ogos 2021.

Sekian
Tinta Perdu Cinta ❤
Dua Ratus Dua Belas Hari Telah Berlalu Salam Ogos

logoblog

3 ulasan:

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..