Header Ads

Sensasi Rasa Durian Itu Menyeksakan

SENSASI RASA DURIAN ITU MENYEKSAKANبِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم .Assalammualaikum wbt. Ada orang kurang suka durian. Ada yang langsung tak suka durian. Alhamdulillah PC sekeluarga dan keluarga en suami memang pemggemar durian. Cuma dek faktor usia semangat sahaja yang masih menggebu tapi kena selalu kawal nafsu, tekak dan perut.

Pergi belanja keperluan dapur. Tak sah kalau tak jeling rak coklat. Hahaha, memang  dasar sangat. Sesekali. Perisa durian. Bersemangat terus. 

Sensasi Rasa Durian Itu Menyeksakan

Tidak selalu ada. Yang cuma sesekali itulah nak dicuba. Sensasi rasa durian itu menyeksakan. Sungguh. Tak sampai seminggu dah selesai. Ada niat nak beli lagi, pergilah mencari sekali dah habis. 

Sekian
Tinta Perdu Cinta ❤
Sensasi Rasa Durian Itu Menyeksakan

 



logoblog

11 ulasan:

  1. Saya suka Cadbury durian ni. Aroma dan rasa durian yang bergabung dengan coklat susu tu aduhai...kalau tak beringat boleh habis terus satu bar sekali makan ��

    BalasPadam
  2. Makk aii cadburry buat perisa durian plak ke??? Hahha mana nak cr ni :p

    BalasPadam
  3. pernah mkn..buka je pembalut dh bau durian

    BalasPadam
  4. durian..boleh buat tempoak kan..

    BalasPadam
  5. Asalam....selalunya saya hidu ja bau durian orang rumah suka makan..
    ..tengok ja anak2 makan..

    BalasPadam
  6. hehee...akak la yang tak makan durian baik coklat durian apalagi durian...tapi kalau tempoyak tu memang suka sangat...tapi suami akak memang dengan 3 girls dan anak no 2 tu sukaaa sangat

    BalasPadam
  7. Tak pernah makan lagi. Kena cari jugak ni. 😅

    BalasPadam
  8. Perisa durian ni belum cuba lagi. Nanti nak cuba jugalah kalau terjumpa.

    BalasPadam
  9. Buah durian tu makan. tapi bila dipelbagai resepi, cida xreti makan.hihi

    BalasPadam
  10. Kalau saya, tak suka langsung heheheh.

    BalasPadam
  11. adoiii coklat durian pun ado
    mcm2 idea skrg ni kan
    sekbaik cik nur tak suka mkn durian yg dipelbagaikan he hee kalu tak mau juga beli coklat durian ni

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..