MENJADI SALAH SEORANG PENGOMEN TEGAR BLOG BLOGGER ABAM KIE

MENJADI SALAH SEORANG PENGOMEN TEGAR BLOG BLOGGER ABAM KIE | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. PC lebih senang panggil Cikgu AK. Tak sangka menjadi salah seorang pengomen tegar diblog Cikgu AK. Sebab rasanya dah jarang PC tinggalkan komen bukan cuma diblog Cikgu AK, malahan sahabat blogger yang lain juga. PC lebih kerap singgah dan baca sahaja tanpa meninggalkan komen. Tapi in sya Allah PC akan mula semula aktif untuk tinggalkan ulasan diblog sahabat yang PC ziarah ya. Aamiin.

Menjadi salah seorang pengomen tegar blog blogger Cikgu AK. Alhamdulillah. Rezeki juga sebenarnya. Kita tak tahu apa rezeki yang akan kita terima. Kadang yang diharap belum dapat. Apa yang tidak terduga itu yang kita terima. Hidup ini mewah dengan kejutan supaya kita belajar untuk bersabar dan bersyukur selalu.

Tahniah untuk diri sendiri dan tahniah untuk semua sahabat blogger yang lain juga. PENGOMEN TEGAR

MENJADI SALAH SEORANG PENGOMEN TEGAR BLOG BLOGGER ABAM KIE

MENJADI SALAH SEORANG PENGOMEN TEGAR BLOG BLOGGER ABAM KIE

Semoga Blogger Cikgu AK sentiasa diberkati dan dipermudahkan setiap urusan dunia dan akhirat. Aamiin. Terima kasih cikgu sekali lagi memilih dan memberi peluang kepada PERDU CINTA MENJADI SALAH SEORANG pengomen tegar diblog cikgu.

Tinta Perdu Cinta ❤
MENJADI SALAH SEORANG PENGOMEN TEGAR BLOG BLOGGER ABAM KIE







PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. Tahniah! Dah tiga thn berturut2 jadi pemenang pengomen tegar di blog abam kie ni. Keep it up! Thanks for your support!

    BalasPadam
  2. bukan senang nak jadi pengomen tegar ni.. tahniah :)

    BalasPadam
  3. Wah tahniah tahniah PC!! semoga berjaya lagi kat blog yg lelain jgk :D

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama