MULAKAN SEMULA DENGAN MENCARI TUHAN TERLEBIH DAHULU

MULAKAN SEMULA DENGAN MENCARI TUHAN TERLEBIH DAHULU | Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih. Assalammualaikum wbt. ADAKALA kita jatuh kerana sudah terlalu jauh daripada NYA. Itu lebih baik sebenarnya kerana Tuhan masih mahu beri kita peluang. Ambil peluang yang ada, mulakan semula tapi kali ini letak DIA paling hadapan dan utama.

MULAKAN SEMULA DENGAN MENCARI TUHAN TERLEBIH DAHULU

Jangan iri hati dengan sesiapa sahaja yang hidupnya semakin jauh dengan agama tetapi tetap terbela segala-galanya. Ingat, dunia cuma sementara. 

Tinta Perdu Cinta ❤
MULAKAN SEMULA DENGAN MENCARI TUHAN TERLEBIH DAHULU



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Setuju. Jika kita buat sesuatu kerana makhluk, kita akan mudah kecewa. tapi jika kerana Allah, ia tidak pernah mengecewakan. kita mungkin akan gagal. tapi jatuh gagal itu boleh jadikan motivasi untuk terus melangkah ke depan sebab niat kita hanya kerana Allah. Terima kasih atas ingatan sebab kadang2 kita tak fikir nak niat kerana Allah sebab kita nakkan ganjaran yang nampak pada mata kasar sahaja.

    BalasPadam
  2. Yeap, kita ni singgah sekejap je

    BalasPadam
  3. Betul tu PC.. kalau rasa lalai sikit, cecepat kita kembali kepadaNya..

    BalasPadam
  4. Dunia hanya sementara.....tmpat singgahan
    tmpt ujian tmpat kita mengumpul.bekalan
    hakikatnya yg kekal di sana kelak

    BalasPadam
  5. Nice post thank you Heather

    BalasPadam
  6. Nice post thank you Theresa

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama