MUDAH DAPAT AKAN KURANG KEMANISANNYA

MUDAH DAPAT AKAN KURANG KEMANISANNYA | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. BETUL KE kita ni manusia begitu?. Macam mana tu?

Okay, macam ni ceritanya.. sesuatu perkara atau sesuatu benda tu bila kita nak kemudian mudah nak dapatkannya, maka kadangkala rasa menghargai atau rasa seronoknya kurang. 

Alah, dah biasa. Alah, biasa-biasa je. Sebab!??. Mudah dapat. Senang ada. Dah biasa sangat. Sampaikan kadang tu macam kurang dihargai dan kurang menghargai. Ada rasa macam tu tak.

Tapi, kalau sebaliknya,, contohnya sesuatu yang susah dapat tu. Bila dapat maka sungguh-sungguh la hargai. Sayangnya, hargainya, jaganya. Segenap sudut lebih lah.

MUDAH DAPAT AKAN KURANG KEMANISANNYA. Boleh jadi ya dan boleh jadi tidak. Balik pada diri masing-masing. 

NOTA PCSYUKUR






























































PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. yes. kita sependapat :)
    aida praktik kan ni dgn anak-anak.
    aida tak sewenang2nya beri apa mereka nak, PC.
    sebab tu la, weight of penghargaan mereka terhadap sesuatu tu.
    boleh nampak different benda yg susah dpt dan benda yg senang dpt.

    BalasPadam
  2. semua pun saya appreciate, tapi kalau yang kita usaha dengan titik peluh kita mesti kita lagi sayang sebab kenangkan pengorbanan nak dapatkan benda tu

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama