SEKIAN SYAWAL 1444H 2023M

SEKIAN SYAWAL 1444H 2023M  | Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang. Assalammualaikum semua. Hihi. REZEKI MENIKMATI SYAWAL UNTUK TAHUN INI SEKADAR INI. Alhamdulillah untuk nikmat syawal tahun ini daripada Allah swt. Syukur. 

Tahun ini ada rezeki kita menikmati indahnya syawal walau dalam keadaan cuaca panas terik yang bukan main-main. Siang memang panas terik. Malam pun tak kalah panasnya. Kesan berbahang waktu siang kan.. apa-apa pun syukur.

Syawal pertama tanpa mama. Jujur memang mencabar. Mencabar menahan perasaan. Akan berlanjutan hingga PC pun kembali kepadaNya nanti. Tambahan pula setiap 8 Syawal tarikh mengenang pemergian mama. Tapi apa pun itu.. kami mesti teruskan kehidupan. Untuk menyantuni yang masih ada. Peluang untuk terus berbakti dan perbaiki kurang dan lemahnya diri. " Ba, kita rindu mama. Ba, kita saling menguatkan.. Allah ada..".

Syawal tahun ni pun banyak undangan walimatulurus. Alhamdulillah. Saudara mara. Kawan-kawan. Jiran tetangga. Alhamdulillah. Mudah. Datang penuhi undangan sekali beraya. Gitu!?.

Walau raya dah sampai penghujungnya. Kuih raya masih ada. Alhamdulillah. Tuan rumah la sambung makan. Tahun ni rumah babah ramai yang datang tapi kurang makan kuih. Lebih pada sembang tanya khabar babah je. Masing-masing masih rasa ketiadaan mama terutama saudara dekat dan rapat.

Ramadan. Syawal. Semoga nanti ditahun hadapan kita bertemu lagi. Aamiin. Terima kasih Allah atas izin dan nikmat syawal kali ini. 

Maaf zahir batin.

NOTA PC : meriah lagi open house
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

1 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama